Tuesday 3 January 2012

SEKOLAH VOKEY

Assalammualaikum.


Aku nak share samting ni...Aku dapat offer ke vokey ERT Rembau.Mmg nak pg,tp aku sayang kawan-kawan aku dekat SMK TTJ.Aku sayang SMKTTJ.Hmmm , entah la.Tak tau nak buat ape.Aku happy bile aku dapat.
Satu je dalam kepala otak aku , ASRAMA.Aku tak nak duduk asrama.Aku takut aku lari asrama macam form 1 dulu.Huiyaaaaiiii.Kalau aku buat hal lg,mampuih kene kerat 18 dengan ayah aku.

Pergi..tak.Pergi..tak.Pergi..tak.Entah laa.Kalau tak disebabkan PMR,bende ni takkan jadi.Aku tak nak pisah dengan kawan-kawan aku.. Dila,Ama,Kina,Khalis,Raza,Man,Syahmi,Najmi,Nadia,Ardilla..ramai lagi laa.Tapi diorang cakap,kalau aku nak berjaya,I've to move.Aku tak boleh laa.Diorang jiwe aku.Cume Dila je je yg berat nak lepaskan aku.Hmm,maklumlah,3tahun satu kelas,satu hobi,satu kepala,duduk sebelah-sebelah,tusyen samesame,satu jiwe.Die tahu cite aku.Aku tahu cite die.Die paham aku.Hmmm , I really-really dun know.

Bak kate orang-orang tue, telan mati mak,luah mati bapak.Eh,betul ke?Bantai lahh.Khalis pulak , emo lebih bile aku cakap aku dapat Vokey.Yelah,daripada aku fom 1 sampai fom 3 balik sesama.Hang out sesame.Hmmm,Man tu pulak excited nak masuk sekolah baru.Die pon dapat Vokey,tapi dekat Ampangan.Si Syahmi pulak,dapat Teknik Tuanku Jaafar,budak straight A kan.Tp die tak buat keputusan lagiii .

Hmm , just wait and see.Ape-ape pon keputusan aku,aku akan update dekat sini & fb aku :)
Salam <3

                                                                        
                                                                                        

                                                                                                                                           ~Haziqah~

0 comments:

Post a Comment