Thursday 19 January 2012

MERENTAS TAMAN TUANKU JAAFAR

Assalamuallaikum semuaa :)

Tadi kann sekolah aku ade kejohanan merentas desa.Huhu,penat tapi best.Kejohanan start pukol 8.30 pg.Perempuan under18 dilepaskan duluu and then under 15.Aku,Aina,Balqis,Dila&Dini tak lari pon.Berjalan je.Hehehe,aku rase kiteorang orang ke 15 terakhir sampai kot.Hahah.Yelah,mane tak nye,dah la tak jalan..pastu sempat lagi tangkap gambar.Haha.Bukan satu je gambar,banyak tahuu.
Gambar yg ni dah nak dekat sampai sekolaa daaa.









Kiteorang sampai sekolah about 9.30am.Haha,mmg lambat sangat!Sampai je terus melepak dekat ruang legar.Rase cam bosan-bosan tuu,kiteorg bergambar lah lagi.Hehe,time ni mmg best.Aku appreciate kawan-kawan aku ;)
                                                               Aku,Hadi,Amir & Adam :)
Dila,Aina & AkuAdd caption





                                      Ini time dah nak balik.Huhu,this is our friendship yawww !
                               (Belakang dr kiri):Balqis,Aina,Syera,Muammar,Khalis,Amir,Hadi Malek & Adi
(Depan dr kiri);Dila,Aku,Adam & Dini.




                                                                 Aku & Muammar :)




This is our junior :)





Sekian untuk hari ni.Semoga hari esok lebih indah & baik dari hari ini :)
Amin. 

0 comments:

Post a Comment