Monday 16 January 2012

KEKAL

Assalamuallaikum :) .

Huhhh,mengeluhh sebentar..Lupe nak infom,aku stay SMKTTJ.Haha,tak bole tinggal itu sekolahh maa.Aku masuk 4UTM.Amik course Tassawur Islam & Perdagangan.Kelas tuu memang gile-gile,tapi tak segile EX-3UKM 2011.Huhuuuu.Ketua Tingkatan kelas aku-Khalif,Penolong-Hatikah,Bendahari-Haziqah(aku)& Ketua AJK Kebersihan & Keceriaan-Afiqah.Cube combined kan hujung name, HATIKAH+HAZIQAH+AFIQAH=KAHQAHQAH :D . Hahaha...

Dah 2 minggu sekolahh,penat tapi best :).Pengalaman baru,walaupon sekolah lama.Aku dapat ramai kawan baru.Kawan lame pon jadi kawan baru.Tak paham?Aku jumpe kawan lame aku kat sini.Baru pindaaah.Huihuihui.Dia dah banyak berubah.Tak macam dulu lagiii.Gedik tak,poyo tak...Tapi ade setengah orang tu suke sangat cari pasal dengan diaa.Kadang-kadang tu terasa marah la jugak.Ye lahh,kawan kite kene kacau,sape tak marah.Tetibe nak cari pasal,pada hal orang tu tak buat ape-ape pon.Lain la orang tu ade kacau hidup kauu ke,ambil laki kau ke...Herggggghhh,huru hara tak habis habis.Sedar-sedar la sikit,patutnye makin besar makin boleh fikir,ni tak..makin besar makin tak bole fikir.Makin ngok-ngek@bangang bebenor.Haaaaa,kan dah kene.Free je,hamik kauuuu!Gegirl marah niiii :P



Other than thaat,mesyuarat agung kokurikulum.Aku macam biase lahh KRS.Tak sangka pulaak aku dipilih untuk jadi Ketua Platun.Hehe,Pengerusi-Azmil,Naib Pengerusi.... lupe laaaaaaaaaaah.Hihi.Hmmm,I think tu je kot.Pape aku update ~_~.Nak p merempit jaaap.Muehehehee



SALAM ;)

0 comments:

Post a Comment