Monday 12 March 2012

KELANTAN PART I

Alhamdulillah,semalam kitaorg selamat sampai Kelantan pd pukul 2am.Fuhh,14jam duduk dalam kereta.Buntut sape tak panas kan?Gilaaa lahh.Lama gilaa tuuu.Sumpah,lepas ni kalau ayah aku ajak g Kelantan,mmg aku ajak ayah aku naik flight.Tak sanggup aku nak duduk dalam kereta lama-lama.


Kitaorg tak sewa hotel,chalet or apartment.Kitaorg sewa banglo je.Hmm,boleh tahan lahh.Semua kelengkapan ada.Dari perabot ruang tamu,peti ais,mesin basuh..semua lengkaplah.Komputer ada dua.Siap WIFI lg.Mmg berghasak lah kitaorg online.


Haaaaa,u know what?My mum pregnant.Hahahaaaaaaa.Tapi..scan nampak mcm baby lelaki.Hmmm,aku nak baby girl jugak!Haha,boleh pulaak mcm tu yekk.Tak kisah lahhh,yg penting mak aku & baby tu selamat.Kan?


Hihi,kat Kelantan nikan..kitaorg jalan je sesat.Jalan je hujan.Bengang gilaa aku.Pas tuu kan,aku ada lah p rumah sedara aku ni..eh,sedara kot..dia buat air rase besi korang tahu?Nak muntah akuu.Grrr,almaklumlah..diaorg kan tak dapat bekalan air bersih.Gilaaa laaa..

Lg satu,td ada orang kawen.Kitaorg p laaaa,nak tau tak..diorang punya reception pelik gilaaaa.Tak pernah aku tengok.Satu family aku terkejut besar.Pelik gilaaa,sumpah pelik.Biasa buat reception makan khemah besar & banyak kan?Siap ada meja kan?Yg ni tak de..Khemah dah le kecik.Pastu tak de meja.Time makan kena lah tatang pinggan.Sungguh tak semenggah!



First time aku tengok,mmg terkezzut.Errrr,memang peliik.Sakit pinggang aku.Haha,btw,thanks lah jemput kitaorg..



Emm,takat ni dulu yeahh.Aku nak tido lahh.Penat + ngantuk.

~SALAM

0 comments:

Post a Comment