Saturday 17 March 2012

KELANTAN PART II

Asslammualaikum.


Aku dah selamat balik rumah aku.Hihi.Kitaorg tinggal dekat Kelantan selama 5hari 5malam.Banyak aktiviti yg kitaorg lakukan selama 5hari tu.Kitaorg pergi ke Pantai Cahaya Bulan(PCB),Sg.Golok,Rantau Panjang,Wakaf Che Yeh dan banyak lg lahhh.It was something exciting.Memang seronok sangat dekat sana.Maca-macam kitaorg belajar.


Especially adat perkahwinan dekat sana.Memang pelik lahhhh.Makan duduk atas kerusi tanpa meja.Kiranya kitaorang makan tu menatang pinggan lah.Yg jelek nye tuu,ada ke kenduri kahwin dibuat pakai pinggan kertas.Huhhh =='.Sumpah peliik.





Kenangan dekat Kelantan memang banyak.Jum tengok gambar kitaorg yg tak seberapa nih (^^)

My big family :)
                                                      
Gambar nih kelakar kan?Haha,yg tudung biru tuh umur dah 32,perasan muda.Haha,biarlah.Yg skirt hitam tu aku tak tahu nak cakap apa dah.Haha.
  
Aku tak puas hati betul dengan tudung  biru tuh.Haha,actually,kitaorg yg kacau dia nak bergambar sorang.

Tudung coklat tu wan aku :)
                                                  
Aku & cousin aku,Seha.
                                              
Sweet couple ever.
Itulah serba sikit gambar yg aku kongsikan disini.Nak tengok lg banyak..add lah fb aku.Dijamin approve punyaa lah !
Huhu,perjalanan yang sangat penat.Tapi bila dah sampai rumah & tengok ganbar-gambar yg diambil..terubat kepenatan tu sedikit demi sedikit.Hmm,harapan aku semoga kitaorg kekal bahagia hingga ke pintu syurga.Isyaallah..



Rasanya sampai sini je untuk hari ni,lain kali kita jumpa lg okay?


~SALAM

0 comments:

Post a Comment