Friday 17 February 2012

KAWAT KAKI

Assalammualaikum..

Aku baru je balik dari sekolah.Ada latihan kawat kaki...drpd pukul 2.30pm-5pm.For the first time aku rasa hari ni kawat aku tak penat.Walaupon ramai yg datang lewat,kawat tetap diteruskan.Siapa yg datang lambat aku denda 10kali bumping.Haha,padan muka.Cuaca hari ni panas,lepas tu hujan then panas balik.Walaupon hujan,aku still biarkan diorg.Biarkan...itu baru namanya kawat.

Hari ni kitaorg dapat belajar tiga formasi.Alhamdulillah..semuanya berjalan dengan baik dengan sumbangan beberapa idea daripada geng-geng Kedet Remaja Sekolah(KRS)walaupon pada awalnya ramai yg lupa step.Tak silap aku hari ni kitaorg buat empat kali kawat full (dari buka barisan hingga keluar baris).


Mula-mula kawat tu memang macam taik.Tapi...lama-lama diorg dah faham konsep apa itu 'kawat'.Setengah jam nak balik,diorang mulamenyesuaikan diri..hentak dah sama..jalan (kaki & tangan)pon sama.Just formasi yg diorang lemah dan belum dapat mengingat step yang disediakan.


Sebelum balik,aku ambik masa 5 minit untuk menyampaikan beberapa perkara iaitu , balik nanti practise dekat rumah,tolong ingat formasi & ingat position dalam barisan.Alhamdulillah,nampaknya diorang faham apa aku cakap.Hihi.Then bersurai.Aku balik naik motor dengan Aiman Smartis :P
Haha,habislah aku kene ceramah dengan Amar kalau dia tahu aku balik dengan Aiman.Cuak jugak aku sebenarnya ni.Errrrr -..-,sorry u.I penat,tumpanglah Aiman. ^^



Sekian,aku nak makan pisang goreng :)


P/S:Sekalung terima kasih untuk Puteri Balqis diatas kesudian dia tolong aku cari formasi.


                                                                       ~SALAM~

0 comments:

Post a Comment